آموزشی

اسپوفر چیست؟ (spoofer)

اسپوفر

با سلام خدمت همه گلدن چیتی های عزیز (مطلب اسپوفر چیست spoofer )قبل از هرچیزی برای انتخاب ما بسیار قدر دان شما هستیم. امروز اومدیم تا با هم به بررسی اسپوفر یا همون spoofer و HWID بپردازیم ممنون ک همراه ما هستین.

احتمالا یا براتون پیش اومده یا شنیدین که  وقتی از چیت یا هک برای بازی ها استفاده می کنید. سیستم شما بن میشه و دیگه بعضا با هیچ اکانت اورجینالی نمی تونید دیگه بازی کنید و به بازی کردن بپردازین.

برای مثال وقتی شما در بازی Fivem از چیت های بدون لایسنس Fivem استفاده کنید . به دلیل دیتکت بودن چیت اکانت شما به همراه سیستم شما به مدت 15 روز بن میشه و شما نمی تونید به هیچ عنوان از این بازی بعد از استفاده از چیت لذت ببرید. و گاها حتی با یک سری از تغییرات و ترفند ها هیچ جوره نمی تونید نمی تونید خودتون رو آن بن Unban کنید و مجبورین مدتی صبر کنید.

یا در بازی مثل Rainbow Six بعد از استفاده از چیت در صورت بن شدن یا HardBan شدن اکانت شما آخرین سیستمی که با اون گیم رو اجرا کردین; یا Log ثبت شده هنگام بازی و استفاده از چیت در زمانی مشخص بن می شود که در اینجا اصتلاحا میگن HWID ما بن شده و دیگه شما نمی تونید از سیستم خودتون استفاده کنید. و جا از غیر قابل استفاده شدن اکانت سیستم شما هم بلا استفاده می شود.

در واقع HWID در مقاله ای جدا بهتر توضیح داده شده می تونید با سر زدن به اون مقاله یه توضحات مختصری داده شده ولی در ادامه این مطلب اشاره ای به HWID می کنیم.

HWID چیست ؟ ardware Identification

HWID چیست؟

در واقع هر سیستم دارای مشخصات هویتی هستش که هر بخش سخت افزاری از اون دارای کد مخصوص به خودش یا همون ID می باشد. که منظور از HW هارد سیستم شما می باشد و با توجه به توضیحات شما با بن شدن هارد سیستم شما دیگر با این هارد نمی تونید از بازی لذت ببرید. و اون رو بازی کنید. در نتیجه منظور از HWID آی دی مشخصات هارد درایو شما می باشد.
نحوه پیدا کردن HWID

 تغییر HWID

اسپوفر چیست spoofer

Spoofer چیست؟ (اسپوفر چیست spoofer)

ممکنه برای شما هم پیش اومده باشه که اسپوفر چیست spoofer اسپوفر یه نوع چیت یا تقلب در عرصه بازی های آنلاین و ارجینال به حساب می آید. اسپوفر ها دارای قدرت های متفاوت و سطح های فوق العاده پیشرفته ای هستن و بعضا قیمت اسپوفر ها تا 3 برابر قیمت های چیت های لایسنس دار می باشد.

اسپوفر ها (spoofer) همان آی دی ها (ID) را تغییر می دهند و با جایگزینی اون ها از بن شدن یا بلک شدن سیستم شما جلوگیری می کنن. دقیقا انگار شما دارین با یک سیستم کرایه ای بدون پرداخت هزینه های سرسام آور می شوید.

اسپوفر ها با توجه به نوع بازی و قدرت و دقت آنتی چیت ها(Anti Cheat) متفاوت عمل می کنند. برای مثال بازی Rainbow Six با استفاده از چیت های غیر ارجینال بعد از شناسایی هارد شما را بن می کند ولی اسپوفر با جایگزینی به جای هارد شما و تغییر مشخصات نرم افزاری این قطعه سخت افزاری از بن شدن اون ها جلوگیری می کند.

و یا بازی فورتنایت کارت گرافیک شما را بن می کند و دیگر نمی توانید فورتنایت بازی کنید.

اسپوفر ها با توجه به قیمت و تیم سازنده اون ها دارای قدرت های فوق ماورایی در این راستا هستن که از بن شدن و شناسایی شدن خود اسپوفر ها و کارکرد اون هامتفاوت می باشند.

و بعضی اسپوفر ها با ساخت ماشین های مجازی ثابت و اجرای بازی ها روی اون ها جدا از افزایش امنیت در مقابل شناسایی چیت و سیستم شما به افزایش FPS و بهبود رندر بازی شما کمک می کنند.

اخطار

استفاده از اسپوفر های غیر لایسنس دار و ضعیف جدا از امن نگه داشتن سیستم شما می تونه احتمال بن شدن اکانت شمارو افزایش بده و اکانت شما حتی با استفاده از چیت های امن و خفن باعث بن شدن اکانت شما باشه.

ممنون برای همراهی

کلیه مطالب سایت گلدن چیت توسط فرد یا افراد با تجربه در این زمینه جمع آوری و تایپ می گردد. و بستری رو برای آموزش و فهم بهتر مطالب برای افراد تازه وارد و نا آشنا به زبان کاملا ساده بیان می کنند. پیشاپیش از بروز هرگونه مشکلات نوشتاری و تایپی پوزش مارا پذیرا باشید و از این مطالب لذت ببرید. با تشکر از دقت شما…. دوست دار شما علی فراهانی

نوشته های مرتبط

1 فکر در مورد “ اسپوفر چیست؟ (spoofer)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *